Зубарєва Марія Анатоліївна,

к.н.с.к., доц., викладач
Зубарєва Марія Анатоліївна
QA
Резюме
Освіта

Вища, журналіст. Закінчила Київський державний університет ім. Тараса Шевченка у 1992. Кандидат наук із соціальних комунікацій, дисертація «Антикризові PR-комунікації у газорозподільній галузі» (2012).  

Досвід роботи

Досвід координації проектів і керівної діяльності

З 2003-2015 - співзасновник, виконавчий директор,  консалтингова компанія «Статський радник»

2006-2007 - виконавчий  директор  журналу «Профіль-Україна»

2002 – 2004  - Виконавчий  директор,  компанії «Центр оцінки політичних ризиків»

2000 – теп. Час президент  ВА «Солідарність журналістів»

 

Академічні посади

2008-2010 – асистент кафедри Реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім.. Т. Шевченка

 2012 - теп. час –  кафедра документознавства та інформаційної діяльності НУ «Острозька академія», старший науковий співробітник, доцент

 

Досвід роботи:

2019 - теп. час - експерт УКФ

2018 - радник міністра фінансів України

2010 - 2018 - приватний консультант із антикризових PR-комунікацій та соціальних комунікацій

2008 – 2010 -  ООО «Газекс - Україна»,  радник генерального директора по зв’язках з     громадськістю

2001 - 2005  -  АТ «Укртатнафта»,  керівник прес-служби

1999 - 2001 -  газета  «КоммерсантЪ - Украина», головний редактор

1997-1998 – газета «Всеукраинские ведомости», оглядач

1996-1997 - Газета «Бізнес», оглядач

1992 – 1995 – викладач у середній школі при посольстві РФ у КНДР

1990 – 1991 – сахалінська обласна телерадіокомпанія, кореспондент

Хобі та інтереси

Професійні інтереси: Соціальні комунікації, масова психологія, кризи, пропаганда, маніпуляції

Особисті інтереси та хобі: самостійні мандри, музика, література, кулінарія

Професійні навики

Розробка стратегій і тактик, антикризові комунікації, робота «проти», співпраця із ЗМК, написання текстів будь-якої складності (статей, прес-релізів, постів у соцмережах, інтерв’ю, аналітики, коментарів),   робота із відео-контентомвидання корпоративних, загально-політичних та спеціалізованих медіа, підготовка та проведення прес-заходів, медіа-планування, моніторинг, розробка та наповнення сайтів, редакторство, залучення експертів тощо. 

Наукова робота
2021

Публікація наукової статті у виданнях, включених до міжнародних наукометричних баз (крім Scopus, WoS)

Зубарєва М. А. the vulnerability of democracy and the emergence of a dictatorship. comparative analysis (Post-Soviet Affairs, Scopus)

Зубарєва М.А. Оцінка ефективності сучасних медіа, як бізнес-інструментів (Scopus, The Economic Annals-XXI Journal)

Видання наукової монографії

Зубарєва М. А. Історія українських медіа від Незалежності до Інтернет

Виступ з доповіддю на наукових заходах (круглі столи, семінари, форуми та ін.)

Формування колективного настрою через астротурфінг. Стокгольмська школа економіки. Рига

Комунікаційний вплив цифровізації на зміну цінностей. Стокгольмська школа економіки. Рига

2020

Видання наукової монографії

Innovations in science: the chellenges of our time

2018

Публікація наукової статті у виданнях, включених до міжнародних наукометричних баз (крім Scopus, WoS)

Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві [Текст]. М. А. Зубарєва // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). – К. : Інститут журналістики, 2017. – 248 с. стор. 78-82

Зубарєва М. А., Пастух Ю. В. Тактика пропаганди національної ідеї «правих» партій у Європі [Текст]. М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. Інформаційне суспільство : науковий журнал / голова редкол. В. В. Різун ; голов. ред. В. Ф. Іванов ; Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. 2017. Вип. 26. 72 с.

Зубарєва М. А.. Anti-crisis communications in crisis management [Текст] М. А. Зубарєва // Index Copernicus. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: науковий журнал. Острог. : Вид-во НаУОА, березень 2018. № 8(36), 114 с. Стор. 19-24

Опублікування статті у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus або Web of Science Core Collection

Zubarieva M., Shturkhetsky S. Marketing features of promotion of social business in social networks [Текст] М.А. Зубарєва, С. В. Штурхецький//Web of Science. Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - №1(13). Ч. 2. – 239 c. Стор. 205-209 Web of Science

Зубарєва М. А.. Anti-crisis communications in crisis management [Текст] М. А. Зубарєва // Index Copernicus. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: науковий журнал. Острог. : Вид-во НаУОА, березень 2018. № 8(36), 114 с. Стор. 19-24

Zubarieva M. Головні тренди готельного бізнесу на digital-ринку // Skopus. Zubarieva M. Major hotel business trends in digital market / Mariia Zubarieva // The Economic Annals-ХХI Journal N 7-8(2) 2015. Scopus

Zubarieva M., Mykolaichuk V. Propaganda of gender equality (on the example of female entrepreneurship in Ukraine): tactical aspects and results[Текст] М. А. Зубарєва, В. Миколайчук // International Journal of Legal Studies No 2 (2) 2017 ISSN 2543-7097 2017 Copyright by International Institute of Innovation «Science-Education-Development» in Warsaw. 389 с. Стор 317 - 329

2016

Публікація наукової статті у виданнях, включених до міжнародних наукометричних баз (крім Scopus, WoS)

Зубарєва М. А. Групи у соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства [Текст]. М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. – Острог : Вид-во НаУОА, 2016. – Т 2 (2)..-2016. – Вип. 1. – С. 94-99.

Виступ з доповіддю на науковій конференції, яка проводиться за кордоном

Зубарєва М. Вплив соціальних комунікацій на трансформацію ментальності суспільства. Training course “Cultorology, Sociology and Pedagogy” in the International Institute of Innovations “Science – Education-Development”. (1 червня -30 листопада 2016 р., м. Варшава).

2015

Публікація наукової статті у виданнях, включених до міжнародних наукометричних баз (крім Scopus, WoS)

Управління масами в епоху суспільства споживання Альманах «Грані», "Соціологія" № 2 (118) лютий 2015. – С. 53-57

Особливості реклами та ПР в туризмі Альманах «Грані» , "Соціологія" № 7 (123) липень 2015 р. – С.181-189

Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах [Електронний ресурс] Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — берез. (Вип. 4). — С. 738-742.

Аналіз інформаційної війни між Росією та Україною в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_3

Психолінгвістичний підтекст подій Євромайдану в незалежній Україні [Текст] / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Психолінгвістика». – Переяслав - Хмельницький: Вид-во ФОП Лукашевич О. М., 2015. – Вип. 18 (2). – С. 150–160.

Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа [Текст] М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Діалог: медіа-студії» - Одеса: вид-во «Астропринт», 2015. – Вип. 20. – с. 162-171.

Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні [Текст]. // Global world : науковий альманах. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія» 2015. – Т 1 (1)..-2015. – Вип. 1. – С. 12–19.

  Сертифікати, дипломи...
  Контакти та соціальні мережі
На головну