Вища, журналіст. Закінчила Київський державний університет ім. Тараса Шевченка у 1992. Кандидат наук із соціальних комунікацій, дисертація «Антикризові PR-комунікації у газорозподільній галузі» (2012).
Досвід координації проектів і керівної діяльності
З 2003-2015 - співзасновник, виконавчий директор, консалтингова компанія «Статський радник»
2006-2007 - виконавчий директор журналу «Профіль-Україна»
2002 – 2004 - Виконавчий директор, компанії «Центр оцінки політичних ризиків»
2000 – теп. Час президент ВА «Солідарність журналістів»
Академічні посади
2008-2010 – асистент кафедри Реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім.. Т. Шевченка
2012 - теп. час – кафедра документознавства та інформаційної діяльності НУ «Острозька академія», старший науковий співробітник, доцент
Досвід роботи:
2010 - 2018 - приватний консультант із антикризових PR-комунікацій та соціальних комунікацій
2008 – 2010 - ООО «Газекс - Україна», радник генерального директора по зв’язках з громадськістю
2001 - 2005 - АТ «Укртатнафта», керівник прес-служби
1999 - 2001 - газета «КоммерсантЪ - Украина», головний редактор
1997-1998 – газета «Всеукраинские ведомости», оглядач
1996-1997 - Газета «Бізнес», оглядач
1992 – 1995 – викладач у середній школі при посольстві РФ у КНДР
1990 – 1991 – сахалінська обласна телерадіокомпанія, кореспондент
Професійні інтереси: Соціальні комунікації, масова психологія, кризи, пропаганда, маніпуляції
Особисті інтереси та хобі: самостійні мандри, музика, література, кулінарія
Розробка стратегій і тактик, антикризові комунікації, робота «проти», співпраця із ЗМК, написання текстів будь-якої складності (статей, прес-релізів, постів у соцмережах, інтерв’ю, аналітики, коментарів), робота із відео-контентом, видання корпоративних, загально-політичних та спеціалізованих медіа, підготовка та проведення прес-заходів, медіа-планування, моніторинг, розробка та наповнення сайтів, редакторство, залучення експертів тощо.
Видання наукової монографії
Innovations in science: the chellenges of our time
Опублікування статті
Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві [Текст]. М. А. Зубарєва // Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 5 квітня 2017 р.). – К. : Інститут журналістики, 2017. – 248 с. стор. 78-82
Зубарєва М. А., Пастух Ю. В. Тактика пропаганди національної ідеї «правих» партій у Європі [Текст]. М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. Інформаційне суспільство : науковий журнал / голова редкол. В. В. Різун ; голов. ред. В. Ф. Іванов ; Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. 2017. Вип. 26. 72 с.
Зубарєва М. А.. Anti-crisis communications in crisis management [Текст] М. А. Зубарєва // Index Copernicus. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: науковий журнал. Острог. : Вид-во НаУОА, березень 2018. № 8(36), 114 с. Стор. 19-24
Опублікування статті у наукових журналах які є в міжнародних наукометричних базах
Zubarieva M., Shturkhetsky S. Marketing features of promotion of social business in social networks [Текст] М.А. Зубарєва, С. В. Штурхецький//Web of Science. Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - №1(13). Ч. 2. – 239 c. Стор. 205-209 Web of Science
Зубарєва М. А.. Anti-crisis communications in crisis management [Текст] М. А. Зубарєва // Index Copernicus. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка»: науковий журнал. Острог. : Вид-во НаУОА, березень 2018. № 8(36), 114 с. Стор. 19-24
Zubarieva M. Головні тренди готельного бізнесу на digital-ринку // Skopus. Zubarieva M. Major hotel business trends in digital market / Mariia Zubarieva // The Economic Annals-ХХI Journal N 7-8(2) 2015. Scopus
Zubarieva M., Mykolaichuk V. Propaganda of gender equality (on the example of female entrepreneurship in Ukraine): tactical aspects and results[Текст] М. А. Зубарєва, В. Миколайчук // International Journal of Legal Studies No 2 (2) 2017 ISSN 2543-7097 2017 Copyright by International Institute of Innovation «Science-Education-Development» in Warsaw. 389 с. Стор 317 - 329
Присвоєння вченого звання доцента
Доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності (диплом № АД 001645)
Виступ з доповіддю на міжнародній науковій конференції, семінарі , які зареєстровані в МОН
Зубарєва М. А. Новітні медіа як каталізатор ризиків у суспільстві [Текст]. "Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі", Всеукраїнська науково-практична конференція (Київ, 5 квітня 2017 р.).
Опублікування статті у різних виданнях, крім фахових, але не більше 20 статей на 1 автора (у разі підготовки статті у співавторстві зі студентами)
Propaganda of gender equality (the case of female entrepreneurship in Ukraine): tactical aspects and results
Опублікування статті
Зубарєва М. А. Групи у соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства [Текст]. М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. – Острог : Вид-во НаУОА, 2016. – Т 2 (2)..-2016. – Вип. 1. – С. 94-99.
Наукові доповіді на міжнародних конференціях, симпозіумах, семінарах в інших країнах
Зубарєва М. Вплив соціальних комунікацій на трансформацію ментальності суспільства. Training course “Cultorology, Sociology and Pedagogy” in the International Institute of Innovations “Science – Education-Development”. (1 червня -30 листопада 2016 р., м. Варшава).
Виступ з доповіддю на міжнародній науковій конференції, семінарі , які зареєстровані в МОН
Зубарєва М.А. Методи пропаганди цінностей суспільства споживання у соцмережах. Всеукраїнська науково-практична конференція "Перспективні напрямки дослідження українського медійного контенту: фундаментальні та прикладні аспекти" (2016, м. Київ)
Опублікування статті
Управління масами в епоху суспільства споживання Альманах «Грані», "Соціологія" № 2 (118) лютий 2015. – С. 53-57
Особливості реклами та ПР в туризмі Альманах «Грані» , "Соціологія" № 7 (123) липень 2015 р. – С.181-189
Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах [Електронний ресурс] Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — берез. (Вип. 4). — С. 738-742.
Аналіз інформаційної війни між Росією та Україною в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_3
Психолінгвістичний підтекст подій Євромайдану в незалежній Україні [Текст] / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Психолінгвістика». – Переяслав - Хмельницький: Вид-во ФОП Лукашевич О. М., 2015. – Вип. 18 (2). – С. 150–160.
Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа [Текст] М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Діалог: медіа-студії» - Одеса: вид-во «Астропринт», 2015. – Вип. 20. – с. 162-171.
Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні [Текст]. // Global world : науковий альманах. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія» 2015. – Т 1 (1)..-2015. – Вип. 1. – С. 12–19.
Впровадження гендерного підходу: нові можливості для журналістики. Одеса - 06.09.2014 (1,86 Мб).
Диплом MASHAV - 16.06.2017 (1,88 Мб).
Сертифікат на знання польської мови В2 - 23.02.2018 (0,81 Мб).