Зубарєва Марія Анатоліївна,

к.н.с.к., доц., викладач
Зубарєва Марія Анатоліївна
QA
Резюме
Освіта

Вища, журналіст. Закінчила Київський державний університет ім. Тараса Шевченка у 1992. Кандидат наук із соціальних комунікацій, дисертація «Антикризові PR-комунікації у газорозподільній галузі» (2012).  

Досвід роботи

Досвід координації проектів і керівної діяльності

З 2003-2015 - співзасновник, виконавчий директор,  консалтингова компанія «Статський радник»

2006-2007 - виконавчий  директор  журналу «Профіль-Україна»

2002 – 2004  - Виконавчий  директор,  компанії «Центр оцінки політичних ризиків»

2000 – теп. Час президент  ВА «Солідарність журналістів»

 

Академічні посади

2008-2010 – асистент кафедри Реклами та зв’язків з громадськістю КНУ ім.. Т. Шевченка

 2012 - теп. час –  кафедра документознавства та інформаційної діяльності НУ «Острозька академія», старший науковий співробітник, доцент

 

Досвід роботи:

2010 - 2018 - приватний консультант із антикризових PR-комунікацій та соціальних комунікацій

2008 – 2010 -  ООО «Газекс - Україна»,  радник генерального директора по зв’язках з     громадськістю

2001 - 2005  -  АТ «Укртатнафта»,  керівник прес-служби

1999 - 2001 -  газета  «КоммерсантЪ - Украина», головний редактор

1997-1998 – газета «Всеукраинские ведомости», оглядач

1996-1997 - Газета «Бізнес», оглядач

1992 – 1995 – викладач у середній школі при посольстві РФ у КНДР

1990 – 1991 – сахалінська обласна телерадіокомпанія, кореспондент

Хобі та інтереси

Професійні інтереси: Соціальні комунікації, масова психологія, кризи, пропаганда, маніпуляції

Особисті інтереси та хобі: самостійні мандри, музика, література, кулінарія

Професійні навики

Розробка стратегій і тактик, антикризові комунікації, робота «проти», співпраця із ЗМК, написання текстів будь-якої складності (статей, прес-релізів, постів у соцмережах, інтерв’ю, аналітики, коментарів),   робота із відео-контентомвидання корпоративних, загально-політичних та спеціалізованих медіа, підготовка та проведення прес-заходів, медіа-планування, моніторинг, розробка та наповнення сайтів, редакторство, залучення експертів тощо. 

Наукова робота
2016

Опублікування статті

Зубарєва М. А. Групи у соціальних мережах як інструмент побудови громадянського суспільства [Текст]. М. А. Зубарєва // Global world : науковий альманах. – Острог : Вид-во НаУОА, 2016. – Т 2 (2)..-2016. – Вип. 1. – С. 94-99.

Наукові доповіді на міжнародних конференціях, симпозіумах, семінарах в інших країнах

Зубарєва М. Вплив соціальних комунікацій на трансформацію ментальності суспільства. Training course “Cultorology, Sociology and Pedagogy” in the International Institute of Innovations “Science – Education-Development”. (1 червня -30 листопада 2016 р., м. Варшава).

Виступ з доповіддю на міжнародній науковій конференції, семінарі , які зареєстровані в МОН

Зубарєва М.А. Методи пропаганди цінностей суспільства споживання у соцмережах. Всеукраїнська науково-практична конференція "Перспективні напрямки дослідження українського медійного контенту: фундаментальні та прикладні аспекти" (2016, м. Київ)

2015

Опублікування статті

Управління масами в епоху суспільства споживання Альманах «Грані», "Соціологія" № 2 (118) лютий 2015. – С. 53-57

Особливості реклами та ПР в туризмі Альманах «Грані» , "Соціологія" № 7 (123) липень 2015 р. – С.181-189

Інструменти популяризації готелю у соціальних мережах [Електронний ресурс] Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — берез. (Вип. 4). — С. 738-742.

Аналіз інформаційної війни між Росією та Україною в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / М. А. Зубарєва // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 21. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_21_3

Психолінгвістичний підтекст подій Євромайдану в незалежній Україні [Текст] / М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Психолінгвістика». – Переяслав - Хмельницький: Вид-во ФОП Лукашевич О. М., 2015. – Вип. 18 (2). – С. 150–160.

Європейська інформаційна політика та інтеграція моделі європейського інформаційного суспільства в українські медіа [Текст] М. А. Зубарєва // Збірник наукових праць «Діалог: медіа-студії» - Одеса: вид-во «Астропринт», 2015. – Вип. 20. – с. 162-171.

Пропаганда європейських цінностей в соціальних мережах: лобіювання теми гендерної рівності в Україні [Текст]. // Global world : науковий альманах. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія» 2015. – Т 1 (1)..-2015. – Вип. 1. – С. 12–19.

Опублікування статті у наукових журналах які є в міжнародних наукометричних базах

Zubarieva M. Major hotel business trends in digital market / Mariia Zubarieva // The Economic Annals-ХХI Journal.-2015.- Vol.7-8, Issue 2. Access mode: http://soskin.info/userfiles/file/2015/7

  Сертифікати, дипломи...
  Контакти та соціальні мережі
На головну